Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Opel Astra III

Opel Astra III kombi

 

 

 

opel astra iii sedan tył

opel astra iii sedan z boku

nowa astra sedan - widok z przodu

Astra sedan z Gliwic

Astra sedan produkowana jest w znanej z wysokiej jakości produktów fabryce w Gliwicach. Nowy model dostępny jest z dwoma silnikami benzynowymi i dwoma wysokoprężnymi o mocy od 90 do 140 KM. Już w sprzedaży w Dixi-Car.

Nowy sedan przejął płytę podłogową od kombi (większy rozstaw osi niż w hatchbacku), w efekcie kabina jest bardziej pojemna niż w wersjach 3- i 5-drzwiowych i samochód może służyć 5-osobowej rodzinie. Długość/szerokość/wysokość Astry III sedan: 4618/1754/1458 mm. Pojemność bagażnika - 500 litrów. Technologiczne ciekawostki w bogatym
wyposażeniu Astry sedan obejmują takie innowacje jak biksenonowe reflektory, system
wspomagania ruszania pod górę (HSA) czy eektryczny system dogrzewania "Quickheat".

Standardowym wyposażeniem każdej Astry III sedan jest ABS, system wspomagania hamowania w zakrętach (CBC), wspomaganie nagłego hamowania i elektryczno-hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego (oszczędzające paliwo), jak również takie podwyższające komfort użytkowania rozwiązania jak centralny zamek, elektryczne okna z przodu i dzielone w proporcji 60:40 oparcie tylnej kanapy.

Przeczytaj relację dla prasy nt. uruchomienia produkcji. Czy wiedziałeś, że w latach 1999-2004 Opel ograniczył roszczenia gwarancyjne o 65%? Dzięki większej niezawodności nowych Opli, a w tę wkład miała fabryka w Gliwicach. O tym m.in. w relacjach dla prasy...

Zobacz ruchomą prezentację Astry sedan.

O zjeździe pierwszej Astry III sedan z linii produkcyjnej w Gliwicach

Dziewięć lat fabryki w Gliwicach, czyli trochę historii

O systemie jakości w gliwickim zakładzie

 

panoramiczna szyba przednia

Panoramiczna szyba przednia

Do trzydrzwiowej Astry możesz domówić szybę przednią przedłużoną nad głowę kierowcy. W czasie nocnego postoju można przez nią obserwować gwiazdy. A w dzień lecący samolot.

Spokojnie, przy silnym słońcu wystarczy zasunąć specjalną żaluzję. Wtedy dach wyposażonej w panoramiczną szybę Astry staje się nieprzeźroczysty.

 

Opel Astra III. Kompakt z górnej połki



Czy Astra III jest dla Ciebie? Spróbuj odpowiedzieć na pytania:
wolisz najnowocześniejsze rozwiązania od tych obecnych na rynku już od kilku lat?
chcesz spalać mniej paliwa niż w swoim dotychczasowym samochodzie?
kluczowy jest dla Ciebie nowoczesny wygląd auta?
jesteś skłonny zapłacić za ponadprzeciętnie wysoką jakość materiałów i montażu?

Jeśli tak, to zastanów się nad zakupem Astry III. Astra III to bardzo nowoczesne i ekonomiczne silniki, innowacyjne zawieszenie i ponadprzeciętnie obszerna kabina. Samochód wykonano z wysokiej jakości materiałów odpornych na zużycie. Astra III naszpikowana jest nowoczesnymi rozwiązaniami, świeżo wynalezionymi lub obecnymi dotychczas w większych samochodach. Słowem klasa premium!
Opel Astra III tył
Masywny, zwarty, budzący zaufanie tył wersji hatchback

Opel Astra III drzwi
Zapraszamy do środka! Zwróć uwagę, jak grube drzwi ma Astra III.

Bezpieczna Astra III


Pięć gwiazdek (na pięć możliwych) otrzymała Astra III w testach zderzeniowych NCAP. Oznacza to, że masz większe szanse wyjść zdrowy i żywy z ewentualnego wypadku!

Opel Astra III zawieszenie IDS Plus

Zawieszenie Opla Astry III


Standardowo Astrę III wyposażono w niezależne zawieszenie przednich kół z kolumnami McPhersona i stabilizatorem przechyłów. Z kolei z tyłu elementem prowadzącym koła jest belka skrętna oparta na sprężynach śrubowych. Nad komfortem i bezpieczeństwem pasażerów czuwają amortyzatory gazowe. W sumie dobra średnia w klasie kompakt...

Ale zdecydowanie większą przyjemność z jazdy (i bezpieczeństwo) daje dostępne jako opcja zawieszenie IDS Plus z systemem CDC (Continuous Damping Control). Spolszczony jako "adaptacyjne zawieszenie" system ten dostosowuje się do stylu jazdy kierowcy. Zaczynasz jeździć szybko, przechylasz samochód na zakrętach? Zawieszenie się utwardza. Jedziesz wolno, statecznie? Po chwili siedzisz w miękkiej, komfortowej Astrze. Niewiarygodne?

A to jeszcze nie koniec. Wraz z zawieszeniem IDS Plus otrzymasz specjalny "magiczny" przycisk na desce rozdzielczej. Jego wciśnięcie utwardzi zawieszenie, spowoduje, że pedał gazu będzie bardziej "wrażliwy" i zmieni charakterystykę elektro-hydraulicznego wspomagania kierownicy. Dodatkowo, jeśli zamówiłeś Astrę z automatyczną skrzynią biegów lub skrzynią Easytronic, przełożenia będą zmieniane przy wyższych obrotach. To wszystko za naciśnięciem "sportowego" guzika.

opel astra iii opc

Opel Astra OPC

Najbardziej sportowa odmiana Opla Astry III. Obejrzyj naszą prezentację modeli Opel OPC.

opel astra gtc

Opel Astra GTC

Usportowiona, 3-drzwiowa odmiana Opla Astry III. Z zewnątrz różni się od wersji 5-drzwiowej wszystkim oprócz maski i przednich błotników. Respekt budzi potężny, masywny tył nadwozia. W stosunku do wersji 5-drzwiowej o 15 mm obniżono zawieszenie, co daje Astrze GTC bardziej sportowy wygląd.

opel astra III euro ncap 5 gwiazdek

5 gwiazdek w teście EuroNCAP

Astra III uzyskała maksymalną notę w teście przeprowadzonym przez niezależny Europejski Program Oceny Nowych Samochodów (Euro NCAP). Oznacza to znaczną redukcję ryzyka utraty zdrowia lub życia przez kierowcę Astry III w razie wypadku.

 





 

 

Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie

08.2023

Opinia liczba zamówień SsangYong Torres, tablica rejestracyjna WN

Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali

– pisze na:Temat, 24.07.2023.

 

Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.

– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.

 

Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.

– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.

 

Zobacz opinie



Więcej o Oplu Astra Classic

Astra H przed i po liftingu - porównanie

Dane techniczne

 

pdf Katalog hatchback (4 MB)

pdf Katalog GTC i sedan (4 MB)

pdf Katalog wszystkie (z 2009 r.)

 

Konsultant sprzedaży nowych samochodów:
Raszyn - 22 716 30 20
Radom - 48 360 98 26

Warszawa

Ocenili nas

"

Chcę tą drogą wyrazić moją wdzięczność i uznanie dla pracy Pana Łukasza Sosińskiego. Poza profesjonalizmem i wiedzą Pan Łukasz Sosiński wykazał się ogromnym zaangażowaniem i życzliwością w kontakcie ze mną jako klientem. W ciągu dwóch moich wizyt w Państwa salonie Pan Łukasz poświęcił ok 4 godz. na rozmowy i jazdy próbne, nie bacząc nawet na to, że czas pracy salonu się zakończył. Sposób w jaki Pan Łukasz podchodzi do swojej pracy, niewątpliwie wpływa na pozytywny wizerunek Państwa Firmy. Gratuluję takiego pracownika.

"

Więcej opinii



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

SsangYong Professional Pick-up dla przedsiębiorcy