Produkcja Merivy zakończyła się.
Następcą, wśród samochodów nowych, jest u nas SsangYong Tivoli.
Zobacz również używane Ople Meriva w komisie Dixi‑Car.
Nasz mistrz funkcjonalności został poddany znaczącej modernizacji. Do oferty trafiły nowej generacji diesle 1.6 CDTI o mocach 95 i 136 KM. Na zewnątrz nowa Meriva wyróżnia się światłami do jazdy dziennej oraz tylnymi lampami w technologii LED, a także nową osłoną chłodnicy i elegancką chromowaną listwą podkreślającą charakterystyczną boczną linię okien. W środku znajdziemy nowoczesny system multimedialny IntelliLink, z nawigacją, sterowaniem głosowym i możliwością podłączenia urządzeń zewnętrznych. Na 7-calowym ekranie systemu wyświetlany jest także obraz z opcjonalnej kamery cofania. Co jeszcze zmieniło się w czasie liftingu?
Foto 1: Nowy Opel Meriva - mały van (5-osobowy) dla rozwojowej rodziny albo dla starszych małżonków. Łatwo się wsiada, sporo miejsca, ustawne wnętrze. A jednocześnie mało pali.
Fotka 2: Tylna lampa LED nowej Merivy - nie wymaga wymiany żarówek - trwała i niezawodna - w trasie, w zimie, gdzie bądź.
Foto 3: Elegancki van: profil nadwozia wzbogacono chromowaną listwą podkreślającą falisty kształt dolnej krawędzi szyb bocznych.
Foto 4: Światła do jazdy dziennej w standardzie. W nowej Merivie nie wypalasz odbłyśników żarówkami świateł mijania i osszczędzasz paliwo dzięki mniejszemu obciążeniu alternatora.
Zdjęcie nr 5: System multimedialny Intellilink na desce nowej Merivy - rozrywka i komunikacja bez granic. Plus nawigacja!
Foto 6: Meriva to pierwszy i jedyny samochód na świecie nagrodzony za kompleksową koncepcję ergonomiczną. Niemieckie niezależne stowarzyszenie lekarzy ortopedów AGR przyznało Merivie prestiżowy certyfikat jakości AGR w tym zakresie. Ocenę przyznano Merivie dzięki i unikalnym innowacjom: systemowi rozmieszczenia foteli FlexSpace, bocznym drzwiom portalowym FlexDoors oraz ergonomicznej konstrukcji przednich foteli, a także zintegrowanemu bagażnikowi rowerowemu FlexFix®.
Fot. 7: Boczne drzwi portalowe FlexDoors są teraz lżejsze, bardziej estetyczne i zabierają mniej miejsca w przestrzeni, przeznaczonej dla pasażerów podróżujących z tyłu, niż drzwi przesuwane. Otwierają się pod kątem 84 stopni („standardowy” kąt otwarcia wynosi 68 stopni) i w przeciwieństwie do tradycyjnie otwieranych drzwi zapewniają nadzwyczajny komfort przy zajmowaniu miejsc na tylnych siedzeniach. Ułatwiają one także, na przykład, montowanie fotelików dziecięcych po obu stronach tylnej kanapy.
Zobacz także
Meriva - najczęściej kupowany minivan w Polsce!
Dane CEP (Centralnej Ewidencji Pojazdów) nie kłamią. Meriva jest najczęściej kupowanym minivanem segmentu B w Polsce.
Ranking za styczeń-luty 2016 i dotyczy klientów detalicznych (bez zakupów na firmę). Opel sprzedał w tym czasie w Polsce 533 Merivy! Gratulujemy nabywcom!
48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to!
02.2023
48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to! SsangYong to najstarszy producent SUV‑ów i crossoverów z Korei. Na wyprzedaży rocznika 2023 rabat do 25 000 zł.
I mamy te samochody - są w salonie Dixi-Car od ręki. SsangYong odnotował w Polsce w 2022 roku 400-procentowy wzrost sprzedaży. Co ciekawe, premiera 2023 - nowy Torres - został pokazany w Polsce jako pierwszym kraju w Europie.
Trzecia duża marka koreańska w Polsce. Na dodatek specjalizująca się w SUV-ach i crossoverach. Zgodnie z preferencjami kupujących nakreślonymi przez Otomoto na podstawie wyszukiwań w tym portalu.
SsangYong to najstarszy producent SUV-ów i crossoverów z Korei, a samochody nowe mają korzystne ceny i 5 lat gwarancji (na Torresa - 10 Lat Gwarancji). Dodatkowo opcje 4WD, Automatyczna skrzynia, LPG (instalacja dedykowana do samochodu przez importera).
Źródło: Szukamy tanich, używanych samochodów i marzymy o nowych SUVach - OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne trendy z 2022 roku. Otomoto.pl