Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Wymiana Oleju Silnikowego z filtrem [Promocja]

Proponujemy wysokiej jakości oryginalne oleje Opel: syntetyk LongLife, półsyntetyk albo olej mineralny. Ceny obejmują: olej silnikowy ● oryginalny filtr oleju Opel / Chevrolet ● wymianę przez wykwalifikowanego mechanika.

SYNTETYK POLECANY

Olej Opel 5W30 lub 0W30

Olej syntetyczny Opel Dexos2 5W30 Fuel Economy, LongLife

od 399 zł

Olej Opel Dexos1 / Dexos2 + filtr oleju + robocizna

399 zł - tylko dla modeli benzynowych. Segment Corsa, Astra, Crossland X, Mokka, Meriva, Zafira A i B, Combo, Vectra (auta małe i średnie).

499 zł - dla modeli benzynowych - samochody duże, takie jak Grandland X, Zafira C, Insignia. Oraz samochody osobowe duże i małe z silnikami diesla

599 zł - dostawcze VivaroMovano oraz Zafira Life

Wszystkie marki

Oferta dla samochodów wszystkich marek - Opel, Chevrolet, inne marki. Olej znany również jako LongLife, Fuel Economy.

Przy Oplu, Chevrolecie brak ograniczenia ilościowego oleju. Przy innej marce niż Opel / Chevrolet oferta dotyczy do 4 l oleju. Dodatkowy olej: 30 zł/l.

PÓŁSYNTETYK

Olej Opel 10W40

Olej silnikowy

Olej + filtr oleju + robocizna

wszystkie marki i modele

Zapytaj o cenę.

MINERALNY

Olej Opel 15W40

Olej silnikowy mineralny

Olej + filtr oleju + robocizna

wszystkie marki i modele

Zapytaj o cenę.

 

Na życzenie klienta zamiast olejów Opel używamy oleju logo Mobil1 - o ceny pytaj w serwisie.

W przypadku wymiany oleju w samochodach Opel, Chevrolet, stosujemy oryginalne filtry oleju Opel, Chevrolet. W samochodzie innej marki niż Opel/Chevrolet zapewniamy wysokiej jakości filtr renomowanego producenta.

 

 

Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.

Dexos1 a Dexos2

Najczęściej używany w naszych stacjach olej syntetyczny Opel występuje w dwóch odmianach:

Obydwa oleje mają oznaczenie LongLife (wydłużona żywotność) i Fuel Economy - oszczędzające paliwo.

Od roku modelowego 2018 (produkcja od poł. 2017 r. kalendarzowego) wszystkie silniki benzynowe w osobowych Oplach wymagają już stosowania oleju Dexos1.

Natomiast w roczniku modelowym 2017 (produkcja między poł. 2016 r. a poł. 2017 r.) tylko niektóre silniki benzynowe wymagają oleju Dexos1, są to jednostki 1.4 NET (1.4 Turbo 140KM) i 1.4 NEL (1.4 Turbo 120KM) występujące m.in. w Merivie, Astrze, Mokce, Insigni, a także innych modelach. Importer dopuszcza jednak w polskich ASO, dla porządku, stosowanie oleju Dexos1 we wszystkich silnikach benzynowych z roku modelowego 2017.

Co z Oplami z roku modelowego 2016 i starszymi? Użytkownik również na własną rękę może stosować olej Dexos1, oczywiście w granicach rozsądku, tzn. nie do bardzo starych, zużytych, np. 15-20-letnich silników, gdzie stosuje się olej mineralny lub półsyntetyk.

Również ASO może zastosować w Oplach wyprodukowanych do roku modelowego 2016 włącznie olej Opel Dexos2 zamiennie z olejem Dexos1, kierujemy się przy tym wewnętrznymi wytycznymi producenta (często producent dopuszcza do danego silnika zarówno olej Dexos2 jak i Dexos1), kartą przeglądową i znów wyłączamy stare, zużyte silniki, gdzie wypada wlać olej mineralny/półsyntetyk.

Do Diesli, bez względu na rok modelowy, producent nadal zaleca olej syntetyczny Dexos2.

 

Umów wymianę oleju

Zielona słuchawka, zadzwoń

Serwis Warszawa / Raszyn

(22) 716 30 20 wew. 1

pon-pt 7.30-18.30

 

 

Samodzielna wymiana oleju

Zamów olej i filtr w naszym sklepie internetowym:

SKLEP INTERNETOWY

 

 

Filmy o syntetykach

 

5 mitów na temat olejów syntetycznych

Że nie nadają się do starych samochodów o dużym przebiegu, że rozszczelniają silnik, że nie można wrócić do oleju syntetycznego po użyciu oleju mineralnego. To wszystko mity - mówią o tym pracownicy Mobila w filmie. Zobacz teraz!

 

 

Olej syntetyczny a turbosprężarka - czy turbo lubi syntetyki?

To prawda. Syntetyk chroni łożysko turbiny przed osadem. Osad spowodowałby awarię łożyska. Dlaczego? Spaliny mają do 900 st. C, turbina może się rozgrzać do czerwoności, takich warunków nie wytrzymują oleje mineralne. Zobacz film!

 

 

Syntetyk a niskie temperatury

Uruchomienie samochodu zalanego dobrym syntetykiem przy -26 st. C to pestka. Zobacz film!

 

 

 

 

Olej syntetyczny Opel Dexos

Olej GM Dexos2

Olej ma aprobatę BMW, VW i Mercedes-Benz, może być stosowany i do innych marek. Klasa jakościowa API SM dla samochodów osobowych - bardzo wysoka.

W "trzech słowach": Dexos1/Dexos2 - brand General Motors - syntetyk z wyższej półki. "Long life" - czyli o przedłużonej żywotności. "Fuel Economy", czyli oszczędzający paliwo.

Dexos2 może być stosowany do samochodów innych marek - np.: BMW, Mercedes, VW, co widać na zdjęciu obok.

 

 

pdf Ulotka oleju Opel Dexos2

 

Olej syntetyczny Dexos jest wynikiem globalnego programu rozwoju oleju silnikowego, którego celem było zapewnienie wspólnej specyfikacji olejów, wspólnych standardów badań i atestacji (laboratoria, testy porównawcze silników, atestacja pojazdów) na całym świecie, zapewniając kompatybilność z paliwami alternatywnymi (gaz płynny LPG, gaz sprężony CNG, bioetanol E85, biodiesel), zgodności z różnorodnymi konstrukcjami silników, umożliwienie konsekwentnego stosowania systemu monitorowania żywotności olejów silnikowych, poprawienie ekonomii zużycia paliwa, zmniejszenie emisji spalin i ostatecznie wspieranie strategii przerw międzyobsługowych w regionach.

 

Dexos1 poprawia osiągi w zastosowaniach benzynowych i w Europie stał się olejem obowiązującym dla silników benzynowych Opla od roku modelowego 2018. Dla nowych Opli z silnikami benzynowymi z rocznika modelowego 2017 w polskich ASO jest również w praktyce stosowany, więcej.

Dexos2 łączy potrzebę zastosowań benzynowych i dieslowskich w jednej specyfikacji i jest dostosowany do potrzeb Europy. Nowy olej syntetyczny Dexos2 musi być stosowany w Oplu Astra IV i wszystkich kolejnych modelach z silnikami spełniającymi normę czystości spalin EURO5.

Nowy produkt: olej silnikowy Opel Dexos2 – Fuel Economy Longlife – klasa lepkości SAE 5W-30

5W-30 Dexos2 przeznaczony jest do zapewnienia wyjątkowych zdolności oczyszczania, zmniejszania zużycia części oraz ogólnej ochrony silnika w połączeniu z dodatkowo poprawioną ekonomią zużycia paliwa. Należący do tzw. smarów Mid SAPS (obniżona zawartość popiołów siarczanowych, fosforu oraz siarki), olej silnikowy 5W-30 Dexos2 wyprodukowany został jako opatentowana mieszanka wysokiej klasy olejów bazowych oraz najwyższej jakości dodatków o recepturze w pełni kompatybilnej z najnowszymi dieslowskimi filtrami cząstek stałych (DPF) oraz katalizatorami silników benzynowych (CAT).

Produkt oraz korzyści klienta ze stosowania oleju 5W-30 Dexos2 

Charakterystyka olejów GM Dexos

Dexos2

  • Zatwierdzony jako spełniający wymagania nowych olejów silnikowych GM Dexos2,
  • Przewyższa i zastępuje poprzednie specyfikacje General Motors:
    • GM-LL-A-025
    • GM-LL-B-025
  • Spełnia lub przekracza wymagania następujących specyfikacji i norm przemysłowych
    • ACEA A3/B3, A3/B4; ACEA C3
    • API SM/SL / CF

Dexos1

  • API SN/RC
  • SN - o klasę wyżej niż Dexos2, w praktyce olej o mniejszej lepkości, rzadszy, a więc zapewniający jeszcze niższe spalanie, szczególnie w przy częstym uruchamianiu i wychładzaniu silnika benzynowego zimą
  • RC (Resource Conserving) - olej "dba" o trwałość turbosprężarki i systemów kontroli emisji w samochodzie, a także jest kompatybilny z benzyną z domieszką etanolu, aż do E-85.
  • brak klasy jakościowej zaczynającej się od litery "C" wg API - oznacza to, że Dexos1 nie nadaje się do silników Diesla

Inne samochody, w których można stosować olej Dexos2 5W-30:

5W-30 Dexos2 ma aprobatę producentów następujących marek:

 

Informacja olej Dexos2

 

Zobacz też:

Wymiana oleju w skrzyni biegów - manual / automat

 

 

Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.

 

 

 

48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to!

02.2023

SUVy i crossovery SsangYong. Made in Korea. 5 lat gwarancji

48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to! SsangYong to najstarszy producent SUV‑ów i crossoverów z Korei. Na wyprzedaży rocznika 2023 rabat do 25 000 zł.

I mamy te samochody - są w salonie Dixi-Car od ręki. SsangYong odnotował w Polsce w 2022 roku 400-procentowy wzrost sprzedaży. Co ciekawe, premiera 2023 - nowy Torres - został pokazany w Polsce jako pierwszym kraju w Europie.

Trzecia duża marka koreańska w Polsce. Na dodatek specjalizująca się w SUV-ach i crossoverach. Zgodnie z preferencjami kupujących nakreślonymi przez Otomoto na podstawie wyszukiwań w tym portalu.

SsangYong to najstarszy producent SUV-ów i crossoverów z Korei, a samochody nowe mają korzystne ceny i 5 lat gwarancji (na Torresa - 10 Lat Gwarancji). Dodatkowo opcje 4WD, Automatyczna skrzynia, LPG (instalacja dedykowana do samochodu przez importera).

Źródło: Szukamy tanich, używanych samochodów i marzymy o nowych SUVach - OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne trendy z 2022 roku. Otomoto.pl



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Promocja serwisu Opel wiosna 2024