Długość nadwozia: 4278 mm
Rozstaw osi: 2555 mm
Rozstaw kół (przedniej i tylnej osi): 1526 mm
Średnica zawracania: 10,8 m
Pojemność bagażnika: 356 - 1372 l
Masa przyczepy bez hamulca: 500 kg, z hamulcem: 1200 kg. Jaka kategoria prawa jazdy z przyczepą?
Pojemność zbiornika paliwa: 52 l
Pojemność zbiornika LPG (nominalna / 80% napełnienia): 42,5 / 34 l Dotyczy wersji z fabrycznym LPG, zbiornik w miejscu koła zapasowego.
1.6 115 KM |
1.4 Turbo 140 KM |
1.4 Turbo 140 KM 4x4 |
1.4 Turbo 140 KM LPG |
|
typ silnika | benzyna |
benzyna turbo |
benzyna turbo |
benzyna/gaz turbo |
system Start&Stop | tak | tak ze skrzynią manualną | tak | |
pojemność (cm3) | 1598 |
1364 |
1364 |
1364 |
skrzynia biegów | manual. 5-bieg. |
6-bieg.
manual. / 6-bieg. automat. |
6-bieg.
manualna, napęd na 4 koła |
6-bieg.
manualna, napęd na 4 koła |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 85/115 przy 6000 |
103/140 przy 4900-6000 |
103/140 przy 4900-6000 |
103/140 przy 4900-6000 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 155 przy 4000 |
200 przy 1850-4900 |
200 przy 1850-4900 |
200 przy 1850-4900 |
prędkość maksymalna (km/h) | 170 | 193 (187) | 186 | 193 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 12,3 | 9,9 (10,7) | 9,8 | 10,2 |
spalanie (poza miastem /w mieście /średnio) (l/100 km) | 5,4/8,4/6,5 | 5,0/7,4/5,9 (5,8/8,4 /6,7) |
5,5/8,0/6,4 | benzyna: 5,2/7,6/6,1 |
emisja CO2 (g/km) | 153 | 139 (158) | 149 | benzyna: 142 gaz:124 |
W nawiasach dane dla wersji z automatem.
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Zobacz też: silniki MOKKI X
1.6 CDTI 110KM od poł. 2015 r. |
1.7 CDTI 130KM |
1.7 CDTI 130KM 4x4 |
1.6 CDTI 136KM od poł. 2015 r. |
1.6 CDTI 136KM 4x4 |
|
typ silnika | turbodiesel |
turbodiesel |
turbodiesel |
turbodiesel |
turbodiesel |
system Start&Stop | tak | ze skrzynią manualną - tak | tak | tak, z manualem | tak |
pojemność (cm3) | 1598 |
1686 |
1686 |
1598 |
1598 |
skrzynia biegów | 6-bieg.
manualna |
6-bieg.
manualna / 6-bieg.
automat. ActiveSelect |
6-bieg.
manualna / 6-bieg. automat. ActiveSelect |
6-bieg.
manualna, napęd na 4 koła |
|
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 81/110 przy 3500 |
96/130 przy 4000 |
96/130 przy 4000 |
100/136 przy 3500-4000 |
100/136 przy 3500-4000 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 300 przy 2000-2500 |
300 przy 2000-2500 |
300 przy 2000-2500 |
320 przy 2000 |
320 przy 2000 |
prędkość maksymalna (km/h) | 178 | 190 (184) | 185 | 190 (188) | 188 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 12,5 | 9,6 (10,5) | 9,4 | 9,9 (10,9) | 10,3 |
spalanie (poza miastem /w mieście /średnio) (l/100 km) | 3,7/4,4/4,0 | 4,0/5,4/4,5 (4,6/6,4 /5,3) |
4,5/5,6/4,9 | 3,8/4,7/4,1 (4,3/5,9 /4,9) |
4,2/5,0/4,5 |
emisja CO2 (g/km) | 105 | 120 (139) | 129 | 114 (134) | 119 |
W nawiasach dane dla wersji z automatem.
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Zobacz też: silniki MOKKI X
Nowy Diesel 1.6 CDTi w Mokce - tylko 4,1 l/100 km
(w cyklu mieszanym)
Nowy silnik Diesla 1.6 136 KM dla Mokki od połowy 2015 roku.
Dane dla rynku niemieckiego. Polskie wkrótce. Dane techniczne Mokka.
OFERTA DNIA
Kup samochód
bez wychodzenia z domu
3. Przygotujemy ofertę, wszystkie formalności zdalnie
4. Dostarczymy samochód do Ciebie
Zobacz także
BAIC 5 już w salonie Warszawa/Raszyn. Sprawdź sam tę jakość!
01.2024
Awangardowy design Baików widać i na fotografiach. Jednak zdjęcia to za mało, by wyrobić sobie zdanie na temat jakości wykonania samochodu. Mamy już Baika 5 w salonie w Warszawie/Raszynie. Zapraszamy na oględziny samochodu, bez umawiania się.
Na miejscu warto porozmawiać z handlowcem o warunkach ew. zakupu samochodu, czasie oczekiwania na odbiór.
My jesteśmy zbudowani jakością samochodów BAIC. I ergonomią – wypada przymierzyć się do crossovera poprzez zajęcie miejsca za kierownicą, położyć łokieć na podłokietniku, objąć lewarek automatu.