Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Serwis Pogwarancyjny Stellantis / Toyota / Nissan / Renault. Zapraszamy!

Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.

Trafic, Master, NV300. NV400, Partner, Expert, Boxer, Berlingo, Jumpy, Jumper, Proace, Ducato, Scudo, Doblo

Bazując na doświadczeniach ASO, oferujemy teraz serwis pogwarancyjny samochodów użytkowych Stellantis (Peugeot, Citroën, Fiat), Toyota Proace, Nissan (NV 300, NV 400) i Renault (Master, Trafic). Widzimy przypadki samochodów do nas odholowanych, przy których inne serwisy rozłożyły ręce.

Skorzystaj z doświadczeń ASO - w atrakcyjnej cenie.

 
Serwis pogwarancyjny użytkowe Peugeo Citroen Fiat Toyota Renault

Serwisujemy dostawcze Renault, Toyota Proace, Peugeot, Citroën, Fiat Professional.

Zespół serwis pogwarancyjny Stellantis Toyota Renault dostawcze

Nasz zespół doradcy techniczni, logistyk części.

 

Obsługujemy

Modele marek Stellantis

  • Peugeot Partner
  • Peugeot Expert
  • Peugeot Boxer
  • Citroën Berlingo
  • Citroën Jumpy
  • Citroën Jumper
  • Fiat Doblo
  • Fiat Scudo
  • Fiat Ducato

Toyota

  • Proace
  • Proace Verso
  • Proace City
  • Proace City Verso
  • Proace Platforma

Renault

  • Trafic
  • Master
  • Kangoo

Nissan

  • Primastar I, II / NV300
  • Interstar I, II / NV400
  • NV250

Modele bliźniacze Opla.

 

 

Zielona słuchawka, zadzwoń

Serwis Warszawa / Raszyn

(22) 716 30 20 wew. 1

pon-pt 7.30-18.30

 

Co robimy

  • Przeglądy po gwarancyjne - zobacz cenę i zakres
  • Naprawa układów hamulcowych
  • Naprawa zawieszenia
  • Naprawa układów klimatyzacji
  • Naprawa układów chłodzenia
  • Diagnostyka komputerowa - zobacz
  • Serwis układów AdBlue w silnikach Diesla
  • Naprawy bieżące
  • Specjalizacja dmc 3,5 t

Dlaczego u nas?

Zholowywane są do nas samochody, przy których inne ASO rozłożyły ręce. Od 26 lat jesteśmy Autoryzowaną Stacją Obsługi Opla - marki koncernu Stellantis. Peugeot, Citroën, Fiat, Toyota, Renault maja modele bliźniacze do Opla, zwłaszcza w gamie aut dostawczych.

W czasach współdzielonej pomiędzy koncernami technologii warto skorzystać z doświadczeń serwisu ze stabilną kadrą doradców i mechaników. Niektórzy technicy pracujący na hali serwisu Dixi‑Car pamiętają początki firmy.

Wypracowaliśmy rozwiązania i skuteczne technologie napraw, których nie znają serwisy nowopowstałe lub z rotującą kadrą. Radzimy sobie z trudnymi przypadkami.

Mamy źródła zaopatrzenia w dobre części zamienne / przeglądówkę.

Zbudowaliśmy dział BDC; przypomnimy sms-em, email-em, o zbliżającym się przeglądzie.

 

Dlaczego ludzie do nas przyjeżdżają?

W przypadku samochodów na gwarancji importer nie płaci serwisowi za poszukiwania przyczyn usterki, tylko za samą wymianę części lub komponentu. Stawka godzinowa gwarancyjna jest niska. ASO może mieć słabą motywację, żeby poradzić sobie z trudnym przypadkiem.

Wielomarkowe serwisy Peugeot - Citroën - Fiat - Jeep są niewyspecjalizowane, często ze świeżo zatrudnionymi mechanikami na pokładzie. Tu zdarzają się braki wiedzy i doświadczenia.

 

 

Serwis Renault Master plandeka międzynarodówka na podnośniku

Międzynarodówki zbudowane na Renault Master mieszczą się w naszej hali, na podnośniku.

Renault Trafic na stanowisku warsztatowym

Zapraszamy na serwis Renault Trafic.

Samochód dostawczy na hali serwisu

Od kombivana, do osobowego busa, do blaszaka i zabudowy specjalistycznej.

 

Nissan NV 300 Primastar II tył na stanowisku serwisowym

Obsługujemy również Nissany Primastar I i II (NV300), Interstar I i II (NV400).

Sprawdzanie poziomu oleju Renault Trafic

Zapraszamy na wymianę oleju w dużych samochodach dostawczych, dmc 3,5t. Zobacz ceny.

Serwis klimatyzacji Bosch, Renault Trafic

Serwis klimatyzacji; odgrzybienie, dezynfekcję wykonujemy metodą chemiczną lub przez ozonowanie. Zobacz ceny.

 

 

Przegląd Berlingo, Partner, Doblo, Master, Trafic - olej, filtry, właściciel, użytkownik

 

 

Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie

08.2023

Opinia liczba zamówień SsangYong Torres, tablica rejestracyjna WN

Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali

– pisze na:Temat, 24.07.2023.

 

Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.

– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.

 

Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.

– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.

 

Zobacz opinie



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Promocja serwisu Opel wiosna 2024