Opel Astra IV jest produkowany w polskiej fabryce w Gliwicach! 5 gwiazdek dla Astry IV w teście bezpieczeństwa w razie wypadku EuroNCAP Otrzymane nagrody: Złota Kierownica - artykuł w "Auto Świecie", Europejska Złota Kierownica 2009, Playboy Car of the Year. Jest też Opel Astra IV finalistą nagrody Samochód roku 2010 (Car of the Year 2010). 4,42 m długości (Astra III - 4,25 m, Astra II - 4,11 m, Astra I - 4,05 m) = więcej miejsca w środku niż u poprzedniczek. Rozstaw osi 2,68 m (Astra III - 2,61 m, Astra II - 2,61 m, Astra I - 2,52 m) = większa stabilność i komfort na nierównościach. Silniki benzynowe Opla Astra IV: będą cztery różne silniki benzynowe - wszystkie 4-cylindrowe o pojemnościach 1.4 lub 1.6 l. Ich moce wahają się od 74 kW/100 KM do 132 kW/180 KM. W Oplu Astra IV nie będzie już silnika 1.8 znanego z Astry III. Został on zastąpiony silnikiem 1.4 Turbo o mocy 103 kW/140 kM. Silnik 1.4 Turbo dostarczy o 14% więcej momentu obrotowego niż 1.8, przy mniejszym spalaniu benzyny. Silniki diesla Opla Astra IV: cztery diesle do wyboru; pojemności od 1.3 do 2.0 l, moce od 70 kW/95 KM do 118 kW/160 KM. Wszystkie silniki Astry IV (i te benzynowe, i diesla) są zgodne z normą Euro 5. Będzie dostępna Astra IV z dieslem w wersji ecoFlex, czyli supermałospalająca. podobnie jak w Insigni, w Oplu Astra IV będzie opcjonalnie oferowane zawieszenie FlexRide z trzema trybami pracy: standard, tour (miękko) i sport (twardo). System ten zmienia zachowanie amortyzatorów, pedału gazu, ESP i przekładni kierowniczej. Zmieniają się także nastawy systemu doświetlania na zakrętach AFL i automatyznej skrzyni biegów. Inne NOWOŚCI w Astrze IV:
Jakość wykończenia wnętrza - wielka litera na początku wyrazu "Jakość" nie jest przypadkowa. Bo w Oplu Astra IV na materiały położono wyjątkowo duży nacisk. Przyjedź na premierę Astry IV do Dixi, zobacz, DOTKNIJ i porównaj z innymi. Drobnoziarniste i miękkie tapicerki, teksturyzowane panele, chromowane dekory, przyjemne w dotyku przyciski i przełączniki. dwa nowe zestawy tapicerek: Ocean Blue i Spice Red - zaprojektowane specjalnie dla Opla Astra IV. Jakość w kabinie, Jakość na zewnątrz, pociągający design - wypełnona nową jakością Astra IV. Doskonały samochód made in Germany w - mamy nadzieję - atrakcyjnej cenie. Klient decydujący się na Astrę IV znowu wygrywa! Zapraszamy! Zostaw swój mail w formularzu poniżej!
|
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.