Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Wymiana Pompy Common Rail. Silniki OPEL 2.0 CDTi. Zapraszamy!

Wymiana pompy wysokiego ciśnienia Opel Insignia 2.0 CDTi diesel

Opel Insignia 2.0 CDTi. Wymiana pompy wysokiego ciśnienia na regenerowaną w Dieslu 2.0 163KM.

Oferujemy regenerowane, oryginalne OPEL pompy wtryskowe do Insigni 2.0 CDTi (również Zafira, Astra) wraz z wymianą w naszych serwisach. Korzystna cena pompy regenerowanej (usługa + części) w porównaniu z zakupem nowej pompy. Pompa common rail w silnikach diesel A20DTH (163KM) i A20DT (130KM) może się rozszczelnić po przejechaniu ok. 100‑150 tys. kilometrów. Warto rozważyć przy okazji wymianę rozrządu (w tym silniku jest pasek).

—Regenerowana pompa wysokiego ciśnienia Opel do Insigni, Astry, czy Zafiry 2.0 CDTi kosztuje u nas ok. 2,5 tys. zł wraz z wymianą przez mechanika ASO Opel. Klient otrzymuje 2‑letnią gwarancję na pompę. Nowa kosztowałaby nawet i 9 tys. zł. Wskazówką do wymiany pompy jest przebieg - owe 100‑150 tys. km - ale przede wszystkim wyczuwalne opary oleju napędowego pod maską, ew. tłuste plamy z ropy na alternatorze, obudowie paska rozrządu. Z wymianą nie warto czekać, bo cieknący olej napędowy może działać destrukcyjnie na alternator, obudowę rozrządu wykonaną z tworzywa (odkształca się, pasek zaczyna ocierać, wycinać rowek) – mówi szef BOK serwisu OPEL Dixi‑Car Warszawa/Raszyn.

 

Oferta ASO Dixi-Car

Wymieniamy pompę wysokiego ciśnienia w dieslach 2.0 CDTi (A20DTH 160/163/165KM, A20DT 130KM). Silnik spotykany przede wszystkim w Insigni A, ale też w Oplach Astra J, Zafira C, Cascada. Czas naprawy ok. 2,5 godziny. Zwykle mamy w magazynie zregenerowaną oryginalną pompę Opel. W ramach ceny pozostawiasz swoją cieknącą pompę w serwisie. Wymiana zamyka się w jednej wizycie.

Opcjonalnie można wymienić jednocześnie rozrząd na pasku, dodatkowe 2 godziny. Więcej o wymianie paska rozrządu, rolek, pompy wody.

 

 

Zielona słuchawka, zadzwoń

Serwis Warszawa / Raszyn

(22) 716 30 20 wew. 1

pon-pt 7.30-18.30

 

Objawy i jak ich nie przegapić

Rozszczelniająca się pompa wysokiego ciśnienia jest charakterystyczna dla diesla 2.0 CDTi 130KM lub 160/163/165KM i dotyka, można powiedzieć, 100% samochododów z tym silnikiem. Silnik występuje przede wszystkim w Oplach Insignia, rzadziej w Astrach IV, Zafirach C. Inne silniki wysokoprężne, oraz benzynowe Opla - nie miewają tej charakterystycznej przypadłości. Wskazaniem do wymiany pompy mogą być:

  1. Przebieg 100-150 tys. km
  2. Opary ropy pod maską, w kabinie
  3. Tłuste plamy, strużki paliwa na alternatorze, obudowie paska rozrządu
  4. Zdeformowana obudowa rozrządu, ociearający o nią pasek rozrządu

W serwisach Dixi-Car jesteśmy wyczuleni i sprawdzamy przy dorocznym przeglądzie modele z silnikiem wysokoprężnym 2.0 CDTi pod kątem nieszczelnej pompy wysokiego ciśnienia. Oglądamy silnik, oceniamy pracę alternatora. Dzięki temu nie dojdzie do usterki alternatora, czy układu rozrządu.

Warto zauważyć, że jest to układ common rail, gdzie ciśnienie w szynie, a więc i pompie wynosi ok. 2000 barów - więcej niż w dawniejszych dieslach z pompami wtryskowymi rzędowymi czy rotacyjnymi. Dla porównania, w dobrze napompowanej oponie samochodowej mamy 3 bary.

 

Trwałość naprawy

Dotychczas nie mieliśmy powrotów na serwis klientów, którym zamontowaliśmy zregenerowane pompy wysokiego ciśnienia.

 

Wymiana pompy common rail z rozrządem czy bez?

Ponieważ rozrząd zaleca się wymieniać w tych silnikach po 120-150 tys. km, a opisywane rozszczelnienie pompy trafia się akurat po tym przebiegu, często wymienia się pompę wtryskową i rozrząd jednocześnie. Szczególnie, jeśli pasek rozrządu jest już nasączony ropą.

Jeśli rozrząd już został wymieniony, wtedy, jeśli pasek rozrządu jest suchy, oczywiście nie wymieniamy już rozrządu.

*

Zapraszamy do serwisów Dixi-Car na wymianę pompy wysokiego ciśnienia w dieslach 2.0. Dobra cena, wysoka oczekiwana trwałość naprawy. Wymianę wykonują mechanicy znający te silniki!

 

 

 

Zobacz też:

Czyszczenie DPF

Wymiana dwumasowego koła zamachowego

Serwis pogwarancyjny

 

Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.

 

 

 

48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to!

02.2023

SUVy i crossovery SsangYong. Made in Korea. 5 lat gwarancji

48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to! SsangYong to najstarszy producent SUV‑ów i crossoverów z Korei. Na wyprzedaży rocznika 2023 rabat do 25 000 zł.

I mamy te samochody - są w salonie Dixi-Car od ręki. SsangYong odnotował w Polsce w 2022 roku 400-procentowy wzrost sprzedaży. Co ciekawe, premiera 2023 - nowy Torres - został pokazany w Polsce jako pierwszym kraju w Europie.

Trzecia duża marka koreańska w Polsce. Na dodatek specjalizująca się w SUV-ach i crossoverach. Zgodnie z preferencjami kupujących nakreślonymi przez Otomoto na podstawie wyszukiwań w tym portalu.

SsangYong to najstarszy producent SUV-ów i crossoverów z Korei, a samochody nowe mają korzystne ceny i 5 lat gwarancji (na Torresa - 10 Lat Gwarancji). Dodatkowo opcje 4WD, Automatyczna skrzynia, LPG (instalacja dedykowana do samochodu przez importera).

Źródło: Szukamy tanich, używanych samochodów i marzymy o nowych SUVach - OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne trendy z 2022 roku. Otomoto.pl



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Nowy Torres EVX z napędem elektrycznym